og jeg bare

Også i dag er det tomt her inne.
I hodet.
Og jeg bare savner macen litt. Den store frykten er at datamennene skal si at nei, her er det ikke noe galt, dette er den mast perfekte macen vi noengang har sett. Ikke noe i veien her. Og så tar jeg den med hjem og så kjører den på med feilmeldingene sine.
Og det er vel det som er mest sannsynlig også.

Nå skal jeg snart hjem til mamma og ødelegge datamaskinen inni tven hennes igjen. Og kanskje det trådløse nettverket hennes også, jeg får se hvordan formen er.

Og i går var jeg ute på byen en tur, det var deilig.
Og snart må jeg finne meg et verksted her i Bergen, det blir deilig. Men kanskje litt dyrt. Men nødvendelig. Det er både for trangt i leiligheten og i hodet å jobbe hjemmefra.

I dag er det lørdag, det også er deilig. Jeg elsker å høre på p2 på lørdager.
Og i år skal jeg ikke pendle mer, det blir iallefall deilig. Bare litt småpendling til nå, så blir det bofasthet.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...