32.

Fin dag.
Innser at loven om alle tings iboende faenskap ikke kan omgås, nå er jeg jo innkalt til intervju, akkurat når jeg er i Gdansk, men fordi det tar så lang tid å få svar på om hvorvidt man er kommet inn eller ikke, og fordi jeg har begynt å innse, etter divdiv kommunikasjon, at Konstfack er et vel så bra alternativ, det vil si bedre, enn HDK. Hvilket betyr at hele turen til Gdansk går i vasken. Så der fikk jeg den. Ikke blir det ferie, og ikke blir det Berlinfahren.
Siden vi det kanskje blir Stockholm, kanskje Gøteborg, kan vi ikke straks og med det samme dra til Gøteborg og finne en plass å bo. Det må vi gjøre i sommer, og det koster flybilletter.
Altså ikke tur til Gdansk. Likevel.
Hah.
Jaja, jeg kom jeg jo inn på master da, om jeg ikke akkurat får siste stikk.

Kjenner at jeg har mest lyst å bo i Gøteborg egentlig. Skulle ønske Konstfack lå der istedet. Nå fryktet jeg at det skulle gå sånn at alle sier, jo, frøken, Konstfack er nok best for deg, og så kommer jeg ikke inn. Heldigvis sier alle hm, hm, hm, nja, konstfack og stockholm med sine muligheter er nok best for deg. Så det er vinn vinn. Iallefall ikke vinn tap.

Nå har dere gratulert meg i vei i dagesvis, stakkars lesende, og i dag har jeg bursdag. Jeg har skrudd av Heia Bursdag-applikasjonen på facebook, så der har jeg fått to gratulasjoner. De som betyr mest. Og familie og venner og kjæreste og gode glede.
Åh, alt er vel. Så vel, så vel

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Usikker på om det var en oppfordring eller advarsel, men jeg tar sjansen og gratulerer deg med dagen!

frk. Figenschou sa...

hehe, tusen takk!

Bergljot sa...

Gratulerer med dagen fra meg også;-)

A sa...

Gratulerer med vel overstått :-D

Marita sa...

Se her,da kan vi alltids dræge det ut enda litt mer! Gratulere med overstått! :-)

frk. Figenschou sa...

ja vi kan holde på til æ blir 33!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...