Dette må nok passere som en vårdag. Helt klart. Skjønt i Kirkenes ville dette vært en helt adekvat sommerdag, særlig at vi nedjusterte målet for en sommer fra å få brukt sommerkjolene som henger i skapet, til å gå uten longs mange dager på rad. (riktignok går jeg som sedvanlig i to ullongser, men det er ikke relevant i sammenhengen)
Jeg driver og henger bort vinterjakkene. Før om årene puttet jeg alltid penger i lommene på vinterjakkene som skulle henges bort, for å glede meg selv når jeg tok dem frem igjen. Det var litt som å få penger igjen på skatten. Nå har jeg ikke lengre råd å drive å subsidiere meg selv på den måten. Jeg får kanskje finne noe annet å putte i lommene.
Det hadde vært fint om jeg fant strykejernet vårt i lommen på en av sommerjakkene som jeg nå skal ta frem, men det er lite sannsynlig.
Det er meg et mysterium at det har klart å bli så borte som det har blitt.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
4 kommentarer:
For en god ide å putte penger i lommene! *noterer*
men bare på for eksempel sommertøyet ELLER vintertøyet ellers driver man bare å flytter mynter rundt fra forskjellige lommer.
Når man legger bort klærne heter det: " Husk å tømm lomman"! Når man tar klærne fram Igjen. "Se etter om det ligger en hundrings i lomma"! Hvor er logikken?
kanskje logikken er at man vet at man ikke er helt til å stole på?
Legg inn en kommentar