rasende spennende overskrift

Dette må nok passere som en vårdag. Helt klart. Skjønt i Kirkenes ville dette vært en helt adekvat sommerdag, særlig at vi nedjusterte målet for en sommer fra å få brukt sommerkjolene som henger i skapet, til å gå uten longs mange dager på rad. (riktignok går jeg som sedvanlig i to ullongser, men det er ikke relevant i sammenhengen)
Jeg driver og henger bort vinterjakkene. Før om årene puttet jeg alltid penger i lommene på vinterjakkene som skulle henges bort, for å glede meg selv når jeg tok dem frem igjen. Det var litt som å få penger igjen på skatten. Nå har jeg ikke lengre råd å drive å subsidiere meg selv på den måten. Jeg får kanskje finne noe annet å putte i lommene.
Det hadde vært fint om jeg fant strykejernet vårt i lommen på en av sommerjakkene som jeg nå skal ta frem, men det er lite sannsynlig.
Det er meg et mysterium at det har klart å bli så borte som det har blitt.

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

For en god ide å putte penger i lommene! *noterer*

frk. Figenschou sa...

men bare på for eksempel sommertøyet ELLER vintertøyet ellers driver man bare å flytter mynter rundt fra forskjellige lommer.

Anonym sa...

Når man legger bort klærne heter det: " Husk å tømm lomman"! Når man tar klærne fram Igjen. "Se etter om det ligger en hundrings i lomma"! Hvor er logikken?

frk. Figenschou sa...

kanskje logikken er at man vet at man ikke er helt til å stole på?

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...