sit.rap. 2

under brua: sterk strøm og begrenset sikt, men litt før brua, i landkanten: 1 stk torsk. Oppå brua to stk fiskere, som sto der jeg pleier å henge over kanten. Selv om jeg roper SE ÅL! i ren begeistring er jeg litt selvbevisst og henger ikke om det står fiskere i veien.
Jobb: hastejobb er enda mer hastejobb på grunn av askesky og flytrafikk og postgang med bil til nord. Nå kan jo skyen letne, men den kan og tjukne, så jeg pålagger meg selv arbeidshelg for å få sendt avgårde produkter i god tid før absolutt siste frist. Dessuten er det jo Posten vi snakker om her.
Privatliv: mann fortsatt bortreist, jeg feirer med å hoppe over middagen hver eneste dag. hahaha! Venninne som ikke vet når båten går, vet når bussen går, men det er likemeget for nå er en stk tviling syk og Rållsefru blir i Stavanger. Og der er jo ikke jeg. Dette muliggjør imidlertid arbeidshelg. Desverre.
Helse: bedre rik og fattig enn syk og svak!
Økonomi: sparer inn ved middagsskipping
Fremtidsplaner: et par bursdager i nærmeste framtid.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei du. Slettes ingen tid for meg til å finne den brua og speide etter torsk mens jeg var i Bergen. Nå er jeg lykkelig hjemme igjen etter å ha tilbrakt en natt ved siden av en fremmed mann på toget. Det var ukomfortabelt (ikke spesielt på grunn av denne nabomannen altså), kaldt, mennesker som kom på midt på natta og ikke hadde lært seg å liste seg stilt på tå og en hel gjeng høylydte snorkere. Borte bra, men hjemme best. ☺

frk. Figenschou sa...

ja, folk altså de kan ikke oppføre seg. Jeg er askeenke for tiden med mann i trondhjem, som hverken kommer seg hit eller dit.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...