verkstedsliv

Nå er det egentlig for varmt. Heldigvis tenkte jeg med logikken i dag og har bare ett sett ullundertøy på, men det er sikkert tyve grader i solsteken på verkstedet.
Er det ikke det ene så er det altså det andre.
Og det andre er maskineriet, som jeg jo har forsåkt å gjøre meg uavhengig fra, men nå skulle jeg altså bruke båndsagen til litt presisjonsarbeid, og jeg regnet og tegnet og regnet og tegnet på mitt siste stykke bra eik, og da jeg la det i sagen bare SHUPP faen.
Så måtte jeg tegne og regne på nytt, SHUPP FANES! og mitt siste bra stykke eik blir mindre og mindre, og det er bare å innse at det er pusekloss og øyemål som gjelds.

Evt kjøpebursdagsgave.

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Å? Har du bursdag snart...? Gratulerer!

frk. Figenschou sa...

ja, men nei, det er til mannen. Jeg lager bursdagsgave til ham. Eller...så kommer jeg til å kjøpe en.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...