så gikk vi og kjøpte Gøteborgskart og begynte å snakke om å avlyse ferien i Gdansk og heller dra til Gøteborg og leite etter et sted og bo, og så fikk jeg mail fra konstfack om at de vil ha meg på intervju. Jeg hadde nesten glemt at jeg hadde sendt dem også en søknad.
Jeg holdt nesten på å sende dem en svarmail der jeg skrev, neitakk, jeg har jo kommet inn på HDK!, men så innså jeg at her må man gjøre hjemmeleksen sin og kanskje finne ut litt mer om de forskjellige skolene før man evt tar et valg. Nå kan det jo selvsagt være at valget tar seg selv, at jeg raller ivei på uforståelig nordnorsk eller eller ramler igjennom uansett, telefonintervju sant, ikke det letteste, og tenk om jeg orger og hjemmelekser ivei, og så sier alle at nei, tatt i betraktning at du holder på med det du gjør, så er nok konstfack best, og så kommer jeg ikke inn. Det er mange måter å se mørkt på det.
Jeg er veldig glad for at to veldig bra skoler synes det jeg gjør er interessant.
Jeg er veldig fornøyd nå.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
4 kommentarer:
Du er ettertrakta, sug på karamellen!
ja, mamma mener jeg bør ta betalt for å gå på skole. men hun har jo økonomoiutdanning da.
Gratulerer igjen;-)
Gratulere så mye :)
Legg inn en kommentar