Sukk.

I dag har jeg besluttet, mot både hodet og kroppens vilje, å holde oss hjemme en ekstra dag, altså ikke gå på verkstedet. Det er jo ikke akkurat varmt der. Jeg blir nok fortere frisk av å gå hjemme og slenge. Enda en dag.

Det er sikkert noe spennende under broa i dag. Det ligger et spanande prosjekt i limknektene. Jeg vet av en fin pinne. Jeg har lyst å ta bilder av noen lampeskjermer jeg har laget. Å, om jeg bare kunne saget og snekret bittelitt. Høvlet litt.
I morgen. Det blir i morgen.
Åh, for en voksen og moden avgjørelse.
Flinkflinkflink.

2 kommentarer:

A sa...

Kjempeflink :-D

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer med en fornuftig avgjørelse - og god bedring! ☺

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...