tekst følger

Nå er jeg sånn askeenke og mannen er i en annen by og jeg er reiseledersentralen. For jeg har internett i motsetning til mannen som må nøye seg med tekst-tv. Brontosauren.
Jeg har feiret min hjemme-alene-tilværelse med å hoppe over middagen i en uke nå, middag er et unødvendig onde synes jeg, men mannen er vel ikke helt med på at brødskiver er en adekvat og fullgod erstatning.
Folk orger seg hjem på de forskjeligste vis, og jeg tenker at det er faktisk ikke særlig lengre fra Trondhjem til Bergen enn det er fra Kirkenes til Hammerfest. Trondhjem-Oslo er vel akkurat samme distanse som hammerfestkirkensturen. Skjønt Bergen og Trondhjem deler ikke lokal-tv.
(Og ingen tenker på å legge ned Aker sykehus når man nå likevel har et fullgodt tilbud i St.Olavs Hospital! Så fikk jeg sagt det!)

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...