drøm:

Jeg drømte her om natten at jeg bodde i et land som hvert år avholdt en konkurranse for sine innbyggere. Den var sånn at en tilfeldig innbygger ble trukket ut, og så skulle alle de andre innbyggerne drepe denne innbyggeren, og det ble en sånn kjempespennende jakt utav det.
Jeg ble jo selvsagt trukket ut. Jeg hadde faktisk blitt trukket ut året før også, så mens jeg drev og kledde meg ut for å lure forfølgerne mine til å tro at jeg kun var besøkende gjest i området, tenkte jeg at om jeg ble trukket ut neste år også, skulle jeg skrive et brev til myndighetene og foreslå at om en innbygger ble trukket ut tre år på rad, skulle man trekke på nytt.

Jeg er så rolig og behersket i søvne at.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Herregud, hvor får du det fra? Høres ut som en veldig slitsom drøm. ☺

Bergljot sa...

Den underbevisstheten din tror jeg har et lite, bittelite, snev av ADD eller noe;-)

Kunne for øvrig godt tenkt meg litt mer action på nettene. Men ville nok ha foretrukket jegerrollen, tror jeg!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...