sekkeposen?

Jeg er ikke mektig flink til å leve i øyeblinket.
Sommeren er alt for kort, og hver gang jeg gjør noe jeg har lyst til å gjøre, tenker jeg at dette må jeg passe på å gjøre mer.
Jeg synes at jeg ikke har fått noen ting ut av sommeren, men det er nok også litt fordi jeg var syk hele den perioden jeg var her, før jeg dro til Stockholm og alt det der, så jeg tror at jeg akkurat er kommet.
Og jeg har jo både vært på trøndelagsferie, på fisketur, på puben, på verandaen til ordføreren i midnattsola, slarvet på egen veranda, jobbet litt, gått på fjellet- jess jess. Ordnet i garasjen og ja nei. Likevel er jeg litt forvirret. Hva har jeg brukt all tiden på? Hvor lenge har jeg egentlig vært hjemme? Hva rekker jeg på de neste to ukene jeg skal være hjemme?

Jeg gleder meg mer og mer til å flytte til Stockholm, men det betyr jo også at jeg ikke får være her.
Enn at man ikke kan få absolutt alt.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...