ting jeg liker å snakke om- liste uten listefunksjon

1. Pinner. Det vil si treverk og sånn, og i utvidet forstand verktøy.
2. Tilvirkning av pinner.
3. Meg selv, sånn som jeg er. Bare positive ting, ikke sånn, du-snakker-jo-veldig-mye-og-tar-stor-plass-og-husker-du-den-gangen-du-sa-og-nå-tre-år-etter-på-har-jeg-tenkt-å-fortelle-at-jeg-er-så-uenig-at-jeg-knappest-kan-få-satt-ord-på-det.
"Etterpå" i ett ord da sikkert. Men det ble mer hakkete uten.
Jeg vil heller at folk skal snakke om morsomme ting jeg har gjort og sånn. Men ikke så veldig lenge, kanskje i ca fire minutter.
4. Dialekter. Eller. Kanskje jeg er litt lei. Jeg kjenner iallefall at akkurat nå er jeg ikke spesielt lysten på det. Kanskje det har gått mer over i
5, Språk.
6. Episoder i familien min, og så legger jeg litt på, men ikke så mye. Og ikke alltid. Og egentlig ikke, det er mer utvalget av hva jeg forteller, enn en total overgivelse til den nordnorske fortellertradisjonen.
7. Natur&vitenskap
8.Sør-Varangers historie
9.Nå kjente jeg at jeg egentlig hadde mer lyst å gå en tur på fjellet enn å prate.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...