og ting jeg ikke liker å snakke om. Nå kom og først men det er fordi jeg publiserer i bloggrekkefølgemal.

jeg kjenner at jeg uansett kom litt skjevt ut allerede fra starten her. Ting man ikke liker å snakke om er jo mer komplisert enn ting man liker å snakke om. Jeg tror jeg endrer til
Uinteressante samtaleemner:
1.Fotball
2. Alle samtaler som inneholder elementer av namedropping. Blæææh.
3. Slanking og tilhørende prosesser i kroppen under slankingen
4. Biler. Og data. De burde kanskje fått hver sin paragraf/listepunkt, men i hodet mitt er det mye av det samme.
5. Samtaler om kunst og design som bare refererer til andre kunstnere og designere og deres tidligere produksjoner. Dette har et element av Paragraf 2.) namedropping, og, like viktig, jeg er såpass uorientert at jeg aner stort sett ikke hvem det er vi prater om og faller av.
6. Folks enestående prestasjoner. (Mine enestående prestasjoner, derimot-)
6,5. Folks enestående men desverre feilaktige kunnskaper om et gitt emne. Jeg mener, det er interessant å høre på folk som kan sine saker, men om de åpenbart er så på bærtur at det bare blir pinlig å skulle begynne å rødde opp i det hele, ja da blir det hele bare pinlig.
7. Nederland og Belgia. Grøss.
8. Ting man ikke finner men som man har leita overalt etter.
9. Vin

Det oppsummerer det ganske greit synes jeg.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...