her, her, her!

Jeg har sagt det så mange ganger nå at det umulig kan ha nyhetens interesse, men, Kirkenes, det er plassen sin det.
Jeg føler alltid at jeg er tilbake i virkeligheten når jeg er tilbake her, i virkeligheten. Himmel og hav så rart det skal bli når virkeligheten må kreeres i Stockholm!

Nå må båten tømmes, fruen fra havet besøkes, hytta...vrimles, småskogen klippes, og alt sånn der passelige saker.
Ja, så må det jobbes litt sånn smått, men det er jo nesten det beste av alt. Det er bare litt vanskelig å bake inn i en tekst om hvor stas alt er i Kirkenes. Men de fineste pinnene finner man her.

2 kommentarer:

mymlen og my sa...

Det er helt sant, Kirkenes er plassen sin det, og Bjørnevatn. Selv om min virkelighet de siste år har vært på Østlandet, i Oslo og dæromkring. Hilsen Mymlen og My

frk. Figenschou sa...

Bjørnevatn ja! Jeg har nok en tendens til å si Kirkenes når jeg jo egentlig mener Sør-Varanger.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...