fortsetter sin karriere som svensk forbruker

I går, etter at jeg hadde forfattet forrige innlegg, ringte telfonen igjen og de på Expert hadde den glede å fortelle meg at kameraet mitt var ferdig reparert.
-Kameraet?
-Øh, nei, skal vi se...telefonen?
Så i dag dro jeg avgårde med banen igjen, for å hente telefonen min.

Jeg er så lettlurt at. Den som var på jobb kunne ikke finne noe telefon, lette og lette og sjekket alle systemer, men nei, det var ingen telefon. Eller jo, forresten, på datamaskinen sto det at den var sendt på reperasjon!
Øh, ja, men jeg hadde jo blitt oppringt med beskjed om at den var ferdig.
Hvilket forvirret alle, men nå skulle han sjekke, og så skulle han ringe meg.
Og det har han jo ikke gjort, og nå har jeg tenkt å skrive klagebrev.
Nemlig.
Nemlig.

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja sånn kan man jo også sysselsette seg....Minner meg om da vi hadde trøbbel med nettet på jobben og altså ingen e-post. Ringte leverandøren og der fikk vi beskjed om vi måtte sende e-post til kundeservice, de kunne ikke ta imot sånne henvendelser per telefon. Da sprakk det for den ellers sindige adm.diren vår, gitt. ☺
Burde du ikke fått en lånetelefon mens den andre var på service?

frk. Figenschou sa...

mnja, vet ikke. Må nok lese meg litt opp på endel her. de skulle tilbudt meg en ny telefon istedetfor reperasjon, om jeg ville, det sa det ingenting om, så her er det klagebrev i mange ledd.

Uora sa...

Skicka brevet hit också! Där får man oftare svar :-)

http://www.fairshopping.se/

Lycka till!

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...