Mari skjljoåns!

Jeg har Mari på besk. Hun er nok den som er flinkest å besøke meg. Uansett hvor jeg bor (bortsett fra Kirkenes) kommer hun og ligger på gulvet mitt.
Denne gangen tok hun også opp bestilling, og jeg fikk tre bokser leverpostei og milo ullvask.
Da jeg hadde sendt avgårde leverposteibestillingen, kom jeg på at jeg jo ikke kan spise leverpostei uten sognemorr, men da var toget gått, bokstavlig talt.
Men så hadde hun også tatt med sognemorr for hun syntes det var så rart at jeg bare hadde bestilt leverpostei!
Da blei jeg glad da.

Nå sitter hun og strikker håndleddsvarmere og forsøker å komme seg etter sjokket over å ha gått på en hjort (som i kræsja) midt i Stockholms forstad.
Snart skal vi få øl eller vin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er ganske så snill med deg ja. Bortsett fra at jeg ikke er så flink til å sove når du sover. Nå prøvde jeg å bruke bloggen din som sovenedisin. Funka dårlig. Kanskje ho i klassa di hadde hatt noe bedre?
m

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...