jeg surmuler

Jeg prøver å komme igang med skolearbeidet mitt, men det er for det første ikke så lett fordi det er jo strengt tatt ingen steder å jobbe når man er hjemme på besøk og strengt tatt sover i noens klesskap. Og så har jo den som har et klesskap også en stue men der er det jo stadig liv. Så det er litt upraktisk.
Og så er jeg sur for jeg synes strengt tatt det er helt unødvendig.
Det kan da ikke være nødvendig å legge et kurs i julen. Det er jo ikke sånn at man reiser hjem og sitter på en stol i halvannen uke, juleferier kommer med program. Sånn er det.
Og i tillegg skal man lage tyve modeller.
Fordi noen vil markere hvor viktig kurset deres er.

Det som er teitest er at kurset er veldig interessant og jeg har lyst å gjøre det både ordentlig og bra. Og nå får jeg ikke helt sjansen til det.
Så jeg er lizm ikke så himla motivert.

Mumlemumle.
Nå spiser jeg godter som jeg i bunn og grunn ikke har så fryktelig lyst på, men det er jo jul og det er tilgjengelig og man må jo spise det.
Surmuling og tvangspising.

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

hm, skaff deg i alle fall noe godis du liker i det minste!

frk. Figenschou sa...

hehe. ja det får kanskje være måte på.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...