Sånn vil jeg at elvåtyve skal bli:

Jeg vil at det skal være som å stå på et kjøkken, med litt gammel innredning, sånn i tre, kanskje med sånn skrå overskap, iallefall sånne skyveskapdører og skuffer som ikke er så lett å dra ut, kanskje er det bare pappkopper og umake bestikk i skuffer og skap, men det er nok til alle, og alle er glade, og står rundt omkring og sjorrer, med hverandre og alle, og jeg er glad, så glad som man er når det bobler i magen, og uansett hva folk sier som er det minste morsomt så har man lyst å le kjempehøyt, så HAHAHAHAHA! HA! og det går jo ikke, for så morsomt er det ikke, men det bobler i magen som av flygebomull.

1 kommentar:

Kim sa...

Du overvåkes i alle kanaler! Har sett på FB at du har reist tilbake til Sverige - og nu burde du vel være kommet hjem/frem??? Det e 5.januar i dag, og siste innlegget ditt va på nyttårsaften. Hallo??

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...