Det går seg til i år igjen

Snart, ikke akkurat nå. Jeg hadde akkurat vent meg til Konstfack og så tar de inn alle de nye studentene som jeg ikke kjenner og som prater og fyller kjøkkenet og nei og nei, jeg vil at alt skal være som før.

Nå prater de. Jeg som skal jobbe og alt. Bortsett fra at jeg blogger da.



Sukk. Ikke lett dette nei.

Ingen kommentarer:

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...