Nei, det er ikke meg. Men ja, det er meg vi snakker om.

Vi skal ha sånn innsparksfestmiddag i morgen, som andreklassen arrangerer.
I den anledning kom en andreklassing bort til meg og sa:
-er det deg som er allergisk mot alt?

Det synes jeg er en overdrivelse, da.

Ingen kommentarer:

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...