fargefundamentalist

Man skulle tro kunststudenter var litt mer åpne for hva folk har på seg. Ok, så er jeg kanskje litt fargerik i dag med ikke to matchende klessplagg, blå knesstrømper og gule sko, turkis jumper og rødstriped piratbukse, men kåmaann!

"Silje, you make me laugh of your body!" som Ploy sa.

1 kommentar:

Nick Muddyfoot sa...

Sommerens motebilde er, ifølge diverse nettaviser, at fargene skal crashe, ikke matche! Flott at frk. ubevist følger trenden!

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...