solemiapia has left my building

Jeg tror rett og slett jeg er regelrett utslitt i dag. Vi har trumpet igjen søstersens koffert, med makt og kløkt, og her er det et poeng at det som tok mest plass egentlig var skolebøkene som hun ville ha klar og lettilgjengelige til togturen, og så har jeg avlevert henne til noen andre som skulle få henne på riktig t-bane.

Nå skal jeg skrive tekster og gå i vaskekjelleren.
Men først må jeg muligens ha meg en liten middagslur.

Ingen kommentarer:

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...