til informasjon

kjære mamma og knut, kjære pappa, kjære kirkenes

ettersom jeg ikke har så bra telefon for tiden vil jeg informere om at utstillingen er utsatt en uke og at den åpner den 29. oktober. Det er en lørdag og jeg kommer på onsdagen før, om kvelden.
Ved avreise tar jeg i mot alt jeg kan få av elg, rein og hjembakt brød, og jeg blir veldig glad hvis noen kan fikse en laks til meg. En side holder i massevis. VELDIG glad. Ikke oppdrett altså.

Er det noe dere ønsker dere fra storbyen? (de har ikke norske gråpærer her)


Jeg ringer når telefonen virker igjen. Det vil si, det går an å ringe meg, men man kan ikke snakke så lenge for telefonen misliker lengre samtaler.

3 kommentarer:

paaskeharen sa...

Hm. Men visste du at på profilen din er det hudrevis av amerikanere som liker en annen type roping enn deg? Later til å bety noe med tau. Lasso, surring eller griseknebling.

frk. Figenschou sa...

oæ! bare det ikke er noe griseri.

Nick Muddyfoot sa...

Skal du ha utstilling i Kirkenes? Tøft! Gleder meg til alt det gratise ølet på åpningen.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...