Store Stockholmsdag

Nå tror jeg rett og slett jeg er litt overstimulert.
Søstersen ville ha klokka på ringing litt tidlig sånn at vi skulle få kommet oss ut av huset og i butikkene og ikke kaste bort mulig shoppetid på kos. Så i god tid før butikkene eh, åpnet, var vi på plass.
Vi tok en kaffe, da. Og så byen fylles med folk og butikkene åpne dørene.

Og så handlet vi. Jeg og, men får jeg si, søstersen er i en klasse for seg. Jeg blir rent sjalu.
Nesten. Jeg har egentlig ikke råd til å ha det der talentet. Men i løpet av dagen har vi nå iallefall vært innom omtrent så mange butikker som jeg kan klare i løpet av en måned, om jeg vet at nå må jeg ha ny jumper og helst vil at den skal være fin. Jeg synes faktisk det er ganske stas å handle med yngste Figenschou. Man kommer seg rundt og man får sett en del. Man får diskutert både slott og fremmede kjærestepar.
OG vi har spist lunsj ute OG vi har spist hjemmelaga is på det der fantastiske stedet på Söder OG vi har vært på Moderna museet OG vi har spist middag på et fortau i Gamla Stan.
OG. Masse!

Nå har søstersen lagt alle sine nyinnkjøp utover gulvet og klemt litt på dem.
Muligens har hun også spist noe hun ikke tåler.
Kunne vært meg. Fint å ha slekta på besøk.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...