men-

jeg vil jo faktisk ikke HA tusenvis av lesere så derfor blir det ikke flere bilder på en stund.

3 kommentarer:

paaskeharen sa...

Ingen pinner? Skuffaaaa

Nick Muddyfoot sa...

Nå har jeg lest denne meldingen tusen ganger!

frk. Figenschou sa...

ja jeg måtte roe litt ned på publiseringen så jeg ikke skulle komme til 2000 før tiden.

Arbeidernes foretrukne morgenmusikk

Jeg hører på... tekno? Og plystring. Da jeg kom på atelieret i morgest luktet det klasserom på kunsthøgskolen i Bergen, og det er ikke et mi...