bilder min søster sender for å muntre meg opp i min hjemlengsel





6 kommentarer:

yrg sa...

herregud kas dyr e det på det nederste bildet? Ser ut som en levanes og forminska Joppe!!!

frk. Figenschou sa...

det e ei spissmus.

På det øverste bildet e det ei rypa og to ryponga som sitt og et grus.

Tenkerbell sa...

Hva det dyr på bildan? Javel. Æ hadde tenkt å spør om du va sarkastisk når du skreiv at ho skulle muntre dæ opp, men hvis det dyr på dæm e det vel en slags muntring i det.

frk. Figenschou sa...

det va vel ei slags muntring i det...æ va kanskje bare vanskeligmuntra.

frk. Figenschou sa...

altså er det bare hos meg de har blitt borte?

Tenkerbell sa...

Neida, hos mæ åsså.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...