så sart, så sart.

Da jeg var liten var jeg veldig bilsjuk.

Og så ble jeg stor og så var jeg ikke så veldig bilsjuk lengre.
Og så ble jeg voksen og da ble jeg bilsjuk av alt. Tilogmed t-banen. Som jeg personlig synes er et slags lavmål eller høydepunkt på listen "ting man kan bli bilsjuk av".
Andre ting på listen er dogme-filmer og disse på disse, eller huske på huske som det vel heter i søringeland.
Men i dag har det føyd seg til et nytt punkt, som tilogmed er lavmålere enn t-banen. Og det er marching ants i photoshop.

Buææærk.

For dere som ikke daglig belemrer datamaskinene deres med dette fenomenet, så er det når prikkete streker beveger på seg. Dere kan jo google. Det kan ikke jeg for da kommer jeg til å spy.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi er i samme kategori, skjønner jeg! Både buss, tog og trikk er utfordrende i store (og vinglende) mengder!

God bedring! Finn et annet dataprogram ;-)

Rødhette sa...

Godt du slipper å kikke i mikroskoper etter patologiske celler! Det kan enhver bli bilsyk av! Helt sør i søringland, forresten, ronser vi på ronser. :)

frk. Figenschou sa...

ronse! det har jeg aldri hørt om!

tror ikke det finnes noe alternativt billedredigeringsprogram når man først har vært så dum å begynne med photoshop.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...