selvinnsikter nåhå nei du

The Stig: Men du kommer ikke til å klare å bær inn den her bokhylla sjøl når den e ferdigmalt! Vi måtte jo vær to støkka for å bær den hit! Ta nu heller å mal den inne!

The Fig: Nehei! Joho! Æ klare det!

The Stig: Kordan i himmelens navn skal du få til det? Nu tar vi å bær den inn sammen før æ fær.

The Fig: Næi, æ klare det! Æ vil male ute! Æ bær den inn sjøl når æ e ferdig!

The Stig: Men det kommer jo ikke til å gå!

The Fig: Joho!

The Stig: Ja skal den stå her ute i ukesvis da?

The Fig: Nei, æ bær den inn sjøl når æ e ferdig å male sir æ jo!




Foreløpig status:
bohylle- the Fig: 1-0

Men jeg har ikke gitt opp

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...