Tynne vegger

Jeg tror naboene slo opp med hverandre i går. Altså de nye, de som har overtatt for tinnitus-trance-naboene.
Jeg vet ikke hva annet det kunne ha vært, naboen hulket. Jeg hørte bare ham.

varför gör du så här mot mig? jag vill inte leva längre! snälla!

Jeg har aldri hørt en voksen mann hulke før. Først trodde jeg det var noen nede på gangstien som dreiv og gjorde seg til, men det var naboen som ulte.
Henne hørte jeg ikke.
Jeg vet jo ikke helt sikkert om det var en oppslagelse det dreide seg om, men jeg kan liksom ikke forestille meg hva annet det skulle være. Og var det noe annet, noe hun hadde gjort som fikk ham til å ville ta livet av seg, blir det vel snart en oppslagelse utav det uansett.

Jah. Man får være med på litt av hvert når noen har spart inn materialkostnader i veggene.
Jeg ble litt betuttet. Men ettersom jeg ikke kjenner dem går jeg også rundt og bekymrer meg for at de kanskje skal selge og så flytter en ny tinnitus-trance inn.

1 kommentar:

Tenkerbell sa...

Det her innlegget kommenterte æ en kjempearti kommentar tel, men så gjor æ det i forkavelsen fra telefon å det akseptere jo ikke blogger. Å nu, når æ tenkte at hvis æ bare leste det igjen ville kommentaren kom telbake tel mæ, ja, nei, da gjor han nu ikke det.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...