Det der Hodet altså.

Hodet har bestemt at nå er det høst. For det har jo vært sommer så lenge at det må jo være åpenbart for alle og enhver at det tidsmessig er på tide med høst.
Så da beordrer Hodet Kroppen til å kle seg i langbukser og ullgenser. Og Kroppen gjør jo som Hodet sier, det er nå engang den ordningen vi har.
Og jeg og Kroppen plages. For det er 25 grader ute, og slettes ikke noe høst, det er bare noe Hodet tror i sin arrogante overhøyhet. Og her tutler vi rundt i ullgenser.
Og langbukser.
Og alle andre i shorts.

Heldigvis har ikke Hodet kommet på at det ligger stillongs i skuffen for da tror jeg vi hadde dødd.
Vi tar jo selvsagt av oss ullgenseren sånn etterhvert, men det er faktisk også veldig varmt å bære rundt på en ullgenser, særlig når man i utgangspunktet er litt overkledd.

Jeg er glad i Hodet, det er ikke det, men avogtil kunne jeg tenk meg å sende det på avlastning.


Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...