ferieforutanelser

I går drømte jeg:
at vi var på ferie og det var en slags chartertur der man tok ferge fra sted til sted. ny dag, ny fergetur. hver dag. alle fergene gikk grytidlig om morgenen og jeg rakk aldri å pakke tingene mine ordentlig før ferga tuta og skulle gå. dette skyldtes delvis at jeg hadde tatt med meg alle husholdningens lampekupler, som jo måtte behandles forsiktig.

I natt drømte jeg:
at vi var på ferie og vi fløy småfly, sjøl. jeg vet ikke helt hvem som styrte men vi styrta nå i alle fulle fall. jeg klarte meg best, men både pappa og the stig hadde puls og var dermed overlevende. jeg ringte selvsagt etter ambulanse. de kom aldri så til slutt baksa jeg de to andre ned fra fjellet sjøl. neste dag ringte jeg nødnummeret igjen og sa "ja det var jeg som ringte om den flystyrten i går? ikke stress med den!" og slengte på røret.

Ja jeg vet ikke jeg. Skal jeg tolke dette på noe slags vis?

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...