the Fig: Hjælp! Det kom inn en hval!
the Stig: en hval?
the Fig: Æ mente ei væps! Kom å ta den ut!
på høsten er alle veps fulle og ekstra plagsomme.
Men snart dør de.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...
4 kommentarer:
Men heldigvis flakser de litt seinere enn på forsommeren.
Ja men fulle folk er ekstra plagsomme enten de er karer eller hval eller veps.
Hm. Full blåhval. Det skulle tatt seg ut.
du kan være glad du ikke har vært i KKN i sommer..... ALDRI vært borti mer veps, har vært skikkelig plagsomt. Man har altså ikke kunne hadd oppe dører eller vindu. Så nåkka måtte m,en jo få i bytte med tidenes flotteste, længste og varmeste sommer....
jaha. for vi va på Frosta, og der va dem ikke i så stort antall som dem bruk. dem va altså forn nordover.
Legg inn en kommentar