Updatez

Universitetet er ikke helt sikker på at jeg skal få lov å sende faktura. De har foreløpig ingen gode grunner til at de skulle fått lov å publisere bildene, men de kan kanskje ikke heller helt se hvorfor de skal drive å betale for å bruke mitt åndsverk uten lov. 
Jeg har sendt dem paragrafer.
Jeg har også sagt at det er viktig for meg å være streng med dette, sånn at vi ikke havner der at det plustelig er greit med bildetyveri. Man må være solidarisk med andre i sin bransje, man kan ikke drive å gi seg.

Jeg har bestilt billetter til Berlin! Det ble bare dobbelt så dyrt at en person skulle gå av i Oslo, som det ville blitt hvis alle dro hele veien til Berlin. Jeg har snakket mye med nordsvensker på sas kundeservice. Jeg blir glad av nordsvensker nesten uansett. 
 
Nå må jeg fikse hotell. Jeg blir glad for tips men dette kommentarfeltet tar jo sjelden av.  

Tenk om det blir barnefri ferie. Ungen har jo bare rukket å bli åtte år!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Inget tips om hotell i Berlin, men denna veckan har jag bokat tre hotell i Schweiz och jag tycker beskrivningarna stämmer bra på booking.com - bättre än många andra sajter i varje fall!
/Uora

frk. Figenschou sa...

Det var jo faktisk et ganske nyttig tips.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...