17.mai

I morgen er det atter syttende mai. Her i Finland er det i det minste ingen diskusjoner om det skal være lov å gå med sameflagget i toget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg kan huske jeg lette to ganger gjennom en søppeldunk med bl.a. gamle krabbeskall på jakt etter et smykke du hadde mistet, men som visste seg å være en helt annen sted. Nå er vi skuls!

frk. Figenschou sa...

hehe ja det var det Niels Danske som hadde, humre humre.

Arbeidernes foretrukne morgenmusikk

Jeg hører på... tekno? Og plystring. Da jeg kom på atelieret i morgest luktet det klasserom på kunsthøgskolen i Bergen, og det er ikke et mi...