löst og fast.

Jeg er nesten ferdig på verkstedet her. Jeg må bare gjöre bittelitt til, litt maskinsliping, og da må verksmesteren väre tilstedet. Siden han har nöylene som skrur på strömmen. Han sa han skulle komme i dag men ikke når. Og her sitter jeg da.
I går venta jeg seks timer for å få gjort noe som tok tre minutter. Men det var jo delvis siden jeg kom så tidlig på skolen. Siden det var veps i huset.
Dette er nesten som å gå på möbel igjen. Ingenting å gjöre, hvilelös vandring i gangene.

Men Morten kommer i kveld. Jeg tror det kan bli ok.

Snart er det luns....

Spuns! Det ordet brukes ikke så mye mer.

Jeg kom over en liste over ord som ikke brukes mer så mye. Ikke en akademisk liste, det var bare noen som hadde satt seg ned og skrevet ned ord de mente var utrydningstruet.
Jeg bruker sikkert 60 prosent av ordene på lista. Enten var lista himmelropende feil, eller skrevet av ungdommer i hovedstaden, eller så er jeg litt gammeldags.
Jaja, jeg er jo kjedelig og går tidlig hjem fra fest....

I går var det åttåtyve grader på kvelden. Altfor varmt.

I morgest tenkte jeg i en ellers norsk setning ordet "ennimere".
En bastardversjon av Anymore. Åh det skal bli deilig å få engelsken ut av hodet.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...