Det er mye som tyder på at det skal være et musikkarrangement av et eller annet slag i denne byen.

Om en uke er det Grand Prix. (Hvorfor heter det egentlig det i Norge? Døh poa?)
Og allerede er det EuroVisionBonanza. Hu jeda. Det er skjermer og selgere og security og utafor Kamppi er det en hel liten Euro Vision-landsby. Med et eget Grand Prix karaoketelt! Tror jeg. Der gikke det mest i Hard Rock Halleluja da. Men jeg burde jo gått opp der og prøvd meg på Alle mine tankar....som halvparten av Silje Vigenschou duo....haha?
Det er iallefall masse utenlendinger her. Ikke at man ser det nødvendigvis, men man får så mye morsom euro i veksel når man handler. (Om noen ikke skulle være klar over det, men det tror jeg kanskje alle vet, så er baksiden av myntene preget med et nasjonalt motiv, i finland er det noe fugl og bær og litt forskjellig, mens fremsiden er lik i alle land)

Selv skal jeg faktisk være på en øde øy, jeg drar på mandag. Det var jo litt tullete, men det er et kurs på skolen. Hvorfor de drar alle utvekslingsstudentene ut av byen på selve Dagen går over min begripels, men vi kommer tilbake lørdags kveld så jeg får vel med meg litt.


Og:
Er det forrseten noen som vet av et ok sted å bo i Bergen, med plass til to? Til meg og mannen.

8 kommentarer:

solveig sa...

hallo? hvor er du, hva gjør du, hvorfor blogger du ikke? hallo?

frk. Figenschou sa...

Nei, jeg har jo vært på en øde øy i en uke.

Anonym sa...

Helt fantastisk å se hvor mange bloggelesere som er faktisk analfabete.

frk. Figenschou sa...

Det var jo bare én, og ikke mobb søstera mi.

frk. Figenschou sa...

Og analfabeter skrives med r på slutten. Og "faktisk er" er en mye bedre setningskonstruksjon en "er faktisk".

solveig sa...

hæ? analfabet? utdyp!

frk. Figenschou sa...

Han mener at du stiller et spørsmål som allerede er besvart i den foregående post.

solveig sa...

å.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...