Og en ting til

Hvor ble det av overtrøtt?
Jeg husker da man var fire år og overtrøtt, men plutselig var det slutt på det. Uten at jeg egentlig la merke til at det skjedde. Nå blir jeg jo aldri overtrøtt mer.
Hvorfor blir man ikke overtrøtt når man er voksen?
Ja, forresten, hva er det egentlig som skjer når man blir overtrøtt? Ble, mener jeg?

1 kommentar:

Anonym sa...

hææ?

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...