klokken er seks, 23 grader i skyggen.

Veldig deilig og varmt her nå. Jeg har holdt meg ute, og blitt solbrent bakpå den ene skuldra. Det er nesten litt for varmt til å være ute, men det er jo ikke lov å være inne heller når det er så fint vær. Skulle littegrann ønske jeg var japaner. Hun japaneren jeg kjenner her, går alltid med et stort skjerf strekt ut mellom strake armer om hun må være ute i sola. Og når vi andre renner ut på plenen, finner hun seg en skygge under et tre.
Ja, jeg liker jo godt å være ute altså. Men det er litt kjedelig å sole seg. Barefordi man må det liksom.
Og så hadde jeg glemt at alt som er fint og trivelig med sommeren blir ødelagt av vepsen. Jeg satt ute nå, men så kom det en jævla sånn stikkeorm flygende og okkuperte hele verandaen og yttergangen med. Fanes altså.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...