Kjør i Kirkenes



I går kom jeg hjem og nå må jeg pakke sånn at jeg kan flytte til Stockholm. Gøteborg driver og sender meg papirer, så det virker som om de tror at jeg skal begynne der, men jeg har jo sagt nei og de har jo svart jaha, du, og det har jo vært utrolig mye styr med dem og det byråkratiske og jeg har knappest tid å begynne med dem noe mer nå, for, pakking, voivoivoivoivoivoivoi, og den garasjen, allerede har saker og ting begynt å mugle så det er endel som må ut derfra selv om det ikke skal med til Stockholm, men det som er fantastisk, og det er helt fantastisk, er at vi får låne fru svigermor sin bil, og den er stor og fin og har plass til saker, mange saker, og når man kjører den er det ikke som å kjøre olabil sånn som veteransbilsmazdaen vår, så det er en glede, men det er mye stress likevel altså, men det går, det går.

5 kommentarer:

mymlen og my sa...

Lykke til med pakkinga og reisinga i den fine bilen. Snart er det Stockholm. Det blir spennende.
Hilsen Mymlen

frk. Figenschou sa...

det blir det! er det lov å si litt skummelt og? bare bittelitt, men litt.

Tenkerbell sa...

Jeg gleder meg sånn til å lese om svenskene i Sverige er like rare som svenskene i Norge!!!

Tante sa...

Men hva der det lyseblå med hvite prikker som ligger i kofferten din, og så med en liten blonde atpåtill, kjempe.. nå som du skal bli nollåttare...

frk. Figenschou sa...

ja men det er jo komplimentskjolen min! som nesten fremmedfolk kommer bort for å spørre hvor er kjøpt hen!

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...