ny plass

Nå har jeg begynt på skolen, det er mye informasjon og mye har värt veldig veldig forvirrende, til jeg innså at min informasjonsfolder ikke inneholdt de samme arkene som de andres informasjonsfolderne. Jeg forsöker nå å få tak i to gule ark. Med skrift på.
Og så er jeg på nett, det tok litt tid for min brukerkonto fungerte ikke og de klarte ikke å finne ut av hvorfoe, men nå har de funnet ut, så nå sjekker jeg mail osv, og pröver å löse en del administrative ting, som står forklart på de to gule arkene jeg ikke har.

The Stig var fornöyd med leiligheten og särlig utsikten, men naboen snorker veldig. Og så tror vi kanskje ikke at det er vanlig å vaske ut etter seg i Sverige, iallefall var det ikke vasket i vår leilighet, men nå begynner det å bli orden på sakene.

1 kommentar:

Bergljot sa...

Godt å høre fra deg;-)

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...