sånn er det

Jeg er sultensvimmel og skal plutselig blogge, hvor kom det fra? Bare fordi jeg blogger hver dag trenger jeg jo ikke blogge hver dag.

På en måte jobber jeg nesten hele tiden. Jeg skrur aldri av, og jeg mailer og ringer og skriver ned ideer hele døgnet. Også når jeg ikke jobber ligger jobbdokumenter bak alt det andre på skrivebordet på macen min. På den måten har jeg aldri fri og noen synes kanskje det er en dårlig løsning, men det er en utmerket løsning. Jeg liker nemlig det jeg jobber med. Og på den måten har jeg også alltid fri, også når jeg jobber. Jeg elsker å eie min egen tid.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...