Ingenting min sorg fordriver

Joda. Eller neida, her er det ingen sorg å fordrive, så sånn sett passer overskriften bra.
"ingenting min sorg fordriver" er vel den sangfrasen jeg får på hjernen oftest, jeg måtte bare få den ut og jeg kan jo ikke like gjerne legge den ut som statusoppdatering på fleisbokj heller. Da blir det bekumring her og der tror jeg.

Særlig satte den frasen seg fast når jeg malte før, noe jeg syntes var uforståelig til jeg kom på at man maler med fordrivere.


Nå skal det utgås og turgås, fin helg til alle!

3 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Jeg har moteblogget som en helt og utfordre elegant dæ te å gjør det samme! Nei fysj, man kan ikke være søring å nordlenning samme setning, det blir for galt, men helsikkes heller, æ skylde på rødvin!

frk. Figenschou sa...

haha! fantastisk innlegg, jeg følger opp.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei
Apropos hvor trøblete det er å være utlending, neppe noe enklere i Norge, nei:
http://www.dagbladet.no/2010/10/19/kultur/debatt/kronikk/13892828/

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...