vi stiller opp for fellesskapet

I dag har det vært dugnad i borettslaget vi leier i. På en måte er vi litt ambivalent til akkurat det, i prinsippet, for vi leier hos en som eier og det er han som har stemmeretten, men det er vi som må vaske og rake. I prinsippet. I praksis er det helt greit å være med, og det er kjekt å møte naboene.
De av dem som stiller på dugnad iallefall. Hmpf.

Det var mye snakk om den gale mannen, enkelte pleier å terge ham litt. Jeg har ingen problemer med å henge ham ut på bloggen, forsåvidt, men jeg har heller ingen intensjoner om å plage ham ettersom jeg jo forestiller meg at det må være ganske slitsomt å være gal. Iallefal om man hører basslyd hele natten og ikke får sove. Jesus.
Så å holde igjen heisen bare for å høre ham begynne å hyle har jeg ingen planer om.
Ikke tør jeg det heller, om han begynner å hyle!

Men iallefall- raket og kastet sykler, barnevogner og akebrett, hilst på naboene og spist pølser.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Veldig bra at dere stiller på dugnad. Hva med hun med vekkerklokka, var hun der? Å terge gale mennesker slutta vi vel med i puberteten....?

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...