BORTmesæ!!

tror du faen ikke jeg ble angrepet av en hund i dag igjen!
Ok, den var kanskje fem cm høy, men likevel, det var faktisk ikke særlig trivelig og hva er det med folk som ikke har kustus på hundene sine, hvorfor skal de på liv og død kalle dem "Killer"?
Jeg hadde lyst å sparke den jævli hardt men da måtte jo bena mine komme enda nærmere tennene dens, men bare vent, bare vent. Prøv deg igjen du.

Så gikk jeg på skolen og slo meg skikkelig hardt på tommelen med en hammer, og så var det teori i 7 strake timer og da får jeg akutt adhd, og så gikk jeg tilbake på verkstedet og fant ikke noen bor mellom 2mm og 6mm og fikk ingenting konstruktivt gjort, borret feil og hull og drit.

Nå skal jeg rope og brøle i en fem til åtte timer og så skal jeg gå og legge meg.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Næmmen, hva er det med deg og hunder?! Og resten av dagen var bare pyton og. God brøling.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...