world

I dag har jeg og de bittesmå asiatene vært på treverkstedet for å venne oss litt til alle de skumle maskinene.
For de har så lyst å holde litt på! De vil gjerne kunne bruke treverkstedet, jeg mener, det er jo et fantastisk verksted. Men de tør ikke helt, så jeg sa vi kunne ta en økt i dag. Sammen.
De har ikke sløyd i Asia, for å si det sånn.
Så jeg har hatt det ganske gøy, og det har hatt det ganske gøy, og ingen fingre forsvant.
(puhh!)

I morgen skal jeg se om jeg ikke skal ta meg en tur i banken i lunsjen. Jeg forsøkte å fylle på kontantkortet mitt i dag, det er faktsik veldig vanskelig å si telenor WORLD så en svenske forstår det, jeg mener, ingen av oss er jo engelskmenn, men når jeg vel hadde klart å formidle hva jeg ville ha, og mannen i kassa skulle printe ut kodene jeg trengte, så låste hele kassa seg, ikke sånn der litt, han måtte restarte hele systemet, og køen vokste kjempelang og folk sukket og ville ha korv og bare legge fra seg kontanter og til slutt bare ga han meg tilbake pengene og beskjed om å bare gå, så nå er det virkelig ingenting som fungerer.
Eller, joda, jeg kan ringe, men ikke så billig. Så nå er jeg klar til å ta for meg de bankansatte.
(-på en vennlig og bestemt måte. Jeg må huske at jeg er representant for et folk her.)

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Lykke til i banken og godt du har alle fingre intakt du kan bruke der, om nødvendig.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...