Konstfacks julemarked/ dokumentasjonsdepresjonen



Nå er det iallefall klart for julemarkedet, verkstedet har sett ut som julenissens verksted (her må du tenke inn at alle smånissene bare er midlertidig innleid, driter i hvordan arbeidsplassen ser ut og totalt mangler ordennssans) og i natt er nok en søvnløs, kaffepreget natt for mange. Ikke for meg da for jeg er jo så organisert.
Jeg skal selge knaggrekker, jeg har produsert jevnt og trutt og har 20 kjempefine knaggrekker og en stygg knaggrekke. Jeg har bord å selge fra og en ramme og henge dem i.
Jeg har ikke noe visittkortaktig overhodet, og jeg har ingen pris på dem. Det er jo litt problematisk, prisene på julemarkedet pleier å være høye men jeg er jo litt ideell i hodet. Skjønt ofte er billig lik skrap og der vil man heller ikke være.





Min far er redd for at jeg vanner ut et tidligere konsept jeg har jobbet med (jeg videreutvikler) og jeg håper videre ikke den hemmelighetsfulle fotografen der oppe i Kirkenes plutselig får et eller annet rykk av noe slag og plutselig bestemmer seg for å sjekke bloggen, for selv om knaggrekkene er fine er jeg fortsatt ikke så flink til å dokumentere det jeg gjør.
Dette er det første prosjektet på KF jeg overhodet har tatt bilder av, og da jeg hadde tatt ca førti bilder innså jeg at jeg hadde flekk på linsa.
Øh....og jeg tok ikke nye. Det burde jeg kanskje ha gjort.
Jeg trodde det ble bra mens jeg holdt på, men da jeg kom hjem innså jeg at jeg kanskje ikke hadde hatt nok lys. Eller stativ og riktig innstilling. Disse har vært innom photoshop, helt riktig tenkt.


den over er faktisk kjempefin, mye finere enn det kommer fram på bildet. (sukk)



og de fungere i flere retninger og man kan ha veggen full og det blir så fint at!
Nå blir det spennende å se om jeg får solgt noen. Riktig spennende. Om jeg ikke får solgt noen får jeg a) beholde dem og b) sjansen til å ta bedre bilder.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...