Fellesferie

Jeg og the Stig har jo notorisk dårlig feriakarma så å planlegge noen form for ferie er jo å be om bråk. Nå kom vi i skade for å be om bråk igjen, men denne gangen har vi HAHA tatt siste stikk.
Vi kjører nemlig to dagers intensiv storstadsferie istedetfor en nidagers sløving som sikkert bare ville endt foran internett, oppe i leiligheten med allverdens tid til å surre rundt på museer og slikt, som ville endt med planleggingen og tenkingen og vips ville de ni fridagene vært over og ikke brukt på noe fornuftig.

Nå derimot! Bokhandler og gater og t-bane og trikk og kaffe og kafe og kanelbullar og utemiddag og folk og NK og voi herran og hans loid! Og det skal vi i morgen også!
Så drar The Stig nordover, heldigvis, for dette hadde vi ikke klart i flere dager i strekk.
Jeg er litt misunnelig på ham som skal til Håkjerringnesset, men muligens jeg skal ringe mine kontakter og muligens han klarer å orge med seg litt tjøtt sørover igjen.
El.l.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...