Ja men nå er dere vel bra spente!

Har jeg , eller har jeg ikke klart å skaffe bankkonto?
På det fjerde forsøket?

Först dro jeg til Liljeholmen som er närt og som er liksom mitt närmeste sentrum. Der var jeg jo forberedt på å måtte drive litt voksenoppläring men det er såpass mye närmere enn neste såh dah. Jeg trakk kölapp men oppdaget at det var 71 stykker foran meg i köen. Det kan jo väre greit, men ikke når man slettes ikke er sikker på om hele handlingen kommer til å väre gjennomförbar...så jeg dro til samme bank på Hötorget og fikk meg bankkonto på to sekunder.
Hepp.
Så vanskelig var det.

Så dro jeg tilbake til Liljeholmen og kjöpte hodepute til The Stig, i tilfelle han kommer på besök til storbyen, garantert med fjär fra döde fugler, og dermed er det meste oppe og kjörer.
Ja, jeg har jo ikke kortet som hörer til kontoen enda. Og ingen penger på kontoen heller.
Men en ting av gangen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Flink jente;-)
/Bergljot/

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hurra, endelig!

Tenkerbell sa...

For et usannsynlig antiklimaks!!! Nå venter jeg isteden på neste gang Sverige slår seg vrang på deg :)

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...