Da ble det feil

men i dag må det bli rett.

Har praktisert vennlig banking i vegg i en halv time, gått ned på skolen i snestormen, lest om konstruktivister og produktivister i en time, töving på internett i ti minutter, nå er planen geniale ideer og forlösninger i en time, så modellbygging.

Modellbygging blir det ingenting av uten geniale ideer. Gidder ikke bygge modeller av dårlige.
Problemet er at nå har jeg bygget ting av pinner i et år, kanskje det er på tide å komme seg videre? Särlig nå som alle andre har begynt å bygge ting av pinner også.
Men hva skal jeg da gjöre?

Pinnelaus. Bläh.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...