jeg syter og surer og i det hele tatt.

ÅÅÅÅHHH!
fanesdritsatan!

mngh. Ok, det er ikke skolen sin feil at jeg kanskje er for gammel og sta til å skjønne verdien i totalt kunstige prossesser og kurs som den ene dagen handler om det ene og den andre dagen ikke handler om det ene, men det er skolen sin feil at man ikke, at man, at fanes, at den er eksepsjonelt ræva organisert.
Og det er ikke mine ord. Det var ei som skreiv det til meg i en mail da jeg lurte på om jeg skulle si ja til plassen og skrev litt mailer i hytt og vær og lurte på hva det var slags skole. "Det er en eksepsjonelt ræva organisert skole"
Haha.
Haha, du liksom, det er mer gråt og tenners gnidsel.
For det første, andre og tredje blir for spesifikt og privat og MEN for det femte synes jeg det er skikkelig drit at en skole som Konstfack der studentene er på skolen hele tiden og helgene med, ikke skjønner at juleferie er en god ide og avogtil trenger man en pause for å kunne gjøre en ordentlig jobb og for det sjette eller hvor langt jeg er kommet, og syvende også, hva med helgene da? Hvorfor avslutte kurs på mandager sånn at man ikke engang mellom kursene kan ta seg fri en helg? Hvorfor avslutte og starte nytt kurs på samme dag? Herrejemini nå må dere gi dere altså! Midt i en avslutningspresentasjon av ett kurs kommer en annen lærer og presenterer sitt kurs! Så, tilbake til kurs en.

Ok.
Jeg er ferdig nå.
Jeg bare----gi meg styrke altså.
Unnskyld. Men det er min blogg. Plutselig blir den syteblogg uten forvarsel!

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

He he, ja plutselig ble det en syteblogg, gitt. Men det høres ut som det er på sin plass å syte. ☺

Bergljot sa...

Det der høres jævla slitsomt ut. Suring og grining er på sin plass!

Kim S sa...

Kan all denne sytinga også ha en sammenheng med den vekkerklokka som er nærmeste naboen din?

frk. Figenschou sa...

mnja. det hjälpe jo knappest på.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...