Voi Herran!

Jeg har blitt utfordret, og tar det på den strakesete arm!
Det er noe med fire ganger fire, jeg tar det som vanlig på hukommelsen:
4 ting jeg ser på:
en nökkelhank
en dataskjerm
en kaffekopp
en litt rar wire med plast rundt...det er sikkert så ingen skal stikke av med en dataskjerm.

4 ting jeg önsker meg:
en symaskin
en plass å ha symaskinen
evnen til å sovne når jeg legger meg
fremgang

4 ting jeg har gjort i dag
endelig fått den geniale ideen som jeg har grått etter i en uke nå
värt på verkstedet og raidet kappkassene
värt en tur til på verkstedet og raidet kappkassene for det var så mange flotte pinner der at jeg fikk ikke med meg alle i förste omgang
spist en litt rar vegetarlunsj med sand i salaten. Må jo ha fiber.

hva faen var den siste tingen da?
4....4. 4 ting jeg hörer på? 4 ting jeg gleder meg til?
Ok, jeg sier, 4 ting jeg snart skal gjöre, (sjöl om jeg tror det er feil)
ha på lypsyl snart för jeg DÖR
finne et sted som selger grizzlytråd
betale medlemskontigenten til sthlm sami searvi i den skumle svenske nettbanken min
ha på lypsyl för jeg DÖR!


jepp. dett var dett. Flink!

2 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Hva er grizzlytråd? Bjørnehår spunnet til sytråd?

frk. Figenschou sa...

nesten! Iallefall er det sånn sterk tråd.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...